Monday, August 8, 2011

hari ini ku menulis

...Salam Ramadhan buat sekian kali nya lagi,telah lama aku tdk membahasakan pusaka jiwa pada lembaran skrin papar ini.Walau jauh meninggalkan masa lalu,aku tiada rasa perjalanan masa yg makin menghimpit usia tua ku.Tersedar kini masa lalu yg tertinggal sungguh sia-sia, dan aku telah rugi dalam pengisian hidup.Telah banyak masa yg ku buang dengan keanehan pengalaman hidup.Dan manusia itu "demi masa sesungguhnya manusia itu dalam kerugian sebenarnya, melainkan..melainkan pada mereka yg beriman dan beramal sOleh". Hari ini aku menulis utk menyatakan rasa kesalku pada diri,rasa kesal ku pada pengurusan hidup ini..semOga aku lebih beringat ingat pada diriku sendiri bahawa aku ini mempunyai misi yg masih belum ku lunas kan. Buat sekian kali nya aku menulis

No comments:

Post a Comment